1402-03-07 14:27
2767
0
85118
همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود؛

گلستان مهیای دومین جشنواره «سواد رسانه»

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان از برگزاری دومین جشنواره نهضت سواد رسانه همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ رضا روشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری جزئیات جشنواره رسانه‌ای نهضت سواد رسانه در استان گلستان را تشریح و اظهار کرد: در راستای فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری مبنی بر نشر و بیان ارزش‌های انقلاب، مرکز نسرای فضای بسیج گلستان در نظر دارد جشنواره سواد رسانه‌ای را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار کند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتقاء سواد رسانه به ویژه در این مقطع زمانی افزود: آموزش سواد رسانه‌ای بستر مناسب را برای کنشگری فعالانه در فضای مجازی فراهم می‌کند.

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان افزود: سازمان‌های متولی این امر مهم از جمله سازمان فضای مجازی بسیج نیازمند ارزیابی عملکردها، توانایی‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت‌ها و تهدیدات حوزه مسئولیت خود هستند و یکی از مهمترین روش‌ها برای رسیدن به این نقطه مطلوب برگزاری جشنواره‌های تخصصی است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج در نظر دارد اقدام به برگزاری جشنواره سواد رسانه‌ای در راستای جهاد تبیین سواد رسانه‌ای کند.  

 مسئول فضای مجازی بسیج گلستان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج است.

روشنی اظهار کرد: این مسابقه در محورهای تربیت رسانه‌ای، جریان‌شناسی، رسانه‌شناسی، فناوری‌های نوین ارتباطی، اقتصاد رسانه‌ای،  اشتغال رسانه‌ای و کارآفرینی رسانه ای برگزار می‌شود.

مسئول فضای مجازی استان ادامه داد: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی می‌توانند در قالب‌های سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی و کتاب آثار خود را ارائه دهند.

روشنی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی تا 10 تیر است که بعد از داوری و انتخاب، آثار برگزیده به جشنواره کشوری که مرداد ماه برگزار خواهد شد ارسال می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این رویداد به ادمین کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی نسرا گلستان به آدرس http://t.me/mohtava_n_g ،https://rubika.ir/nasragolestan ، http://Instagram.com/nasragolestan مراجعه کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.